קמטים נוצרים בעור הפנים כתוצאה ממחסור בקולגן ואלסטין, חלבונים אשר אחראיים על גמישות ומוצקות העור וייצורם על ידי הגוף הולך ופוחת עם השנים. מטרת טיפול העלמת קמטים באמצעות מכשיר פלזמה היא לעודד את שכבות העור הפנימיות לייצר את הקולגן שייתן לעור הפנים חיוניות ויעלים את המראה המקומט.

כיצד מתבצע הטיפול?

טכנולוגיית הפלזמה להעלמת קמטים היא טכנולוגיה חדישה ומתקדמת. טכנולוגיית העלמת הקמטים פועלת במרחק של 1 מ"מ מעל פני העור, ונוצרת על ידי ערבוב של חלקיקי הגז באוויר מעל פני העור לבין קצה המכשיר. בעקבות כך, האוויר מתחמם לטמפרטורה גבוהה מאוד והאנרגיה הנוצרת, הנקראת "ברק זעיר", משפיעה על שכבת האפידרמיס והדרמיס, מעוררת את שינוי מבנה העור ומעודדת ייצור קולגן. בנוסף, האנרגיה וחימום שכבות העור ממריצים את זרימת הדם והחמצן לתאים, מה שמביא למראה עור פנים רענן וחיוני. הטיפול הוא איננו פולשני, ללא כל התערבות כירורגית וללא תחושת כאב.

למי מתאים טיפול

הטיפול מתאים לגברים ולנשים מעל גיל 18, שסובלים מהופעה של קמטים בפנים, וגם כטיפול מנע עד בשלב שלפני הופעת קמטים נרחבת. בנוסף, הטיפול מתאים למי שמעוניין בטיפול לא פולשני, ללא כאב וללא תקופת החלמה ממושכת. המקומות האופייניים להעלמת קמטים באמצעות הפלזמה הם אזור האף, הלחיים והפה, ולמכשיר ישנן דרגות אנרגיה שונות בהתאם לעומק הקמט למיקום שלו.

האם הטיפול כואב?

הטיפול איננו כואב, למעט תחושת אי נוחות קלה, שכן המכשיר אינו נוגע בעור והחום המופק מהאנרגיה שנוצרת אינו מורגש אלא משפיע על שכבות העור הפנימיות. יחד עם זאת, לפני הטיפול ניתן להשתמש במשחה מאלחשת כדי שהוא לא ילווה בתחושת אי נעימות.

האם יש צורך בהכנות מקדימות?

אין צורך בהכנות מיוחדות, מלבד הגעה לפגישת ביקורת בה ייעשה אבחון של הקמטים והעומק שלהם, לטובת תוכנית טיפול יעילה.

מה הן תוצאות הטיפול ומה צפוי אחריו?

הטיפול להעלמת קמטים באמצעות מכשיר הפלזמה נחשב ליעיל ובעל תוצאות ארוכות טווח מטיפולים רבים אחרים, כיוון שמטפל בשורש הבעיה הגורמת להופעה של קמטים – ייצור הקולגן וחידוש זרימת חמצן ודם בתאים. התוצאות ייראו על גבי העור תוך תקופה קצרה בת מספר שבועות. בסיום הטיפול תיתכן אדמומיות קלה שתחלוף תוך מספר דקות.